Klachten

Niet tevreden?

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u het bij ons naar de zin heeft. In een fijn huis en een prettige omgeving. Toch kan het gebeuren dat u een keer een klacht heeft. Bijvoorbeeld over:

  • het onderhoud aan uw woning
  • de huurbetaling
  • uw buren
  • de manier waarop wij u telefonisch te woord hebben gestaan

Vervelend, want wij zien u liever tevreden. Daarom horen wij het graag direct als u een klacht heeft. Dan zoeken wij samen met u naar een oplossing.

Klacht indienen

U kunt uw klacht telefonisch, via e-mail of schriftelijk bij ons indienen. Maar u kunt ook een afspraak maken met een woonconsulent om uw klacht persoonlijk te bespreken. Bij u thuis of op ons kantoor aan de Dorpsstraat in Rosmalen.
Wij zorgen er in alle gevallen voor dat uw klacht bij de juiste medewerker komt. Binnen 10 werkdagen hoort u van ons wat wij voor u kunnen doen om uw klacht op te lossen.

Verwachtte u een ander resultaat?

Lukt het niet om samen met u tot een passende oplossing te komen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan één van de volgende instanties.

Klachtencommissie (klachten over onze dienstverlening of de wijze waarop wij ons beleid op uw situatie hebben toegepast)
Secretariaat
Postbus 212
5240 AE Rosmalen
E. info@kleinemeierij.nl

Klachtencommissie WoonService (klachten over de wijze waarop wij onze huurwoningen aanbieden)
Antwoordnummer 10006
5200 VB 's-Hertogenbosch
E. klachtencommissiewoonservice@gmail.com

Huurcommissie (klachten over bijvoorbeeld de huurprijs of de jaarlijkse huurverhoging)
Postbus 16495
2500 BL Den Haag

Buurtbemiddeling (bij overlastklachten)

Klik hier voor de contactgegevens van de instanties die buurtbemiddeling aanbieden in de gemeenten 's-Hertogenbosch, Sint-Michielsgestel, Bernheze en Vught.

Meer informatie

Brochure Bent u niet tevreden?

Reglement Klachtencommissie